gototopgototop
advert 1
advert 2
advert 3


Održavanje


Exor-ovo servisno osoblje održava raznovrsne automatizacijske uređaje, sustave u zgradarstvu i IT sustave, bilo da ih je isporučio Exor Systems d.o.o. ili drugi dobavljači. Naš tim za održavanje je sastavljen od iskusnih inženjera i tehničara i opremljen za održavanje složenih sustava i postrojenja. Nudimo prediktivno, preventivno i interventno održavanje s 24-satnim dežurstvom.


Prediktivno održavanje

Prediktivno održavanje temelji se na uporabi tehničkih informacijskih sustava (TIS). TIS na temelju podataka o stvarnom stanju uređaja i postrojenja predlaže termine i opseg pojedinih servisnih radova.


U usporedbi s preventivnim održavanjem, za koje su karakteristični fiksni rokovi i opsezi radova utemeljeni na prosječnim vrijednostima, takvim se pristupom:

- štedi vrijeme i materijal pri održavanju ispodprosječno opterećenih komponenata
- pravovremeno sprečavaju kvarovi natprosječno opterećenih komponenata


Preventivno održavanje

Ugovor o preventivnom održavanju može obuhvaćati niz djelatnosti:

- detaljan pregled sklopovlja
- prikupljanje, ažuriranje i pohranjivanje tehničke dokumentacije
- prikupljanje i pohranjivanje programa, konfiguracija i parametara
- izradu popisa rezervnih dijelova, pregled stanja rezervnih dijelova na skladištu
- izradu preporuke za nabavu rezervnih dijelova utemeljenu na njihovoj dobavljivosti i važnosti za rad postrojenja
- pomoć pri nabavljanju rezervnih dijelova
- provjeru i podešavanje programskih parametara
- provjeru kvalitete komunikacijske mreže
- dodatnu izobrazbu osoblja korisnika za uporabu i/ili održavanje opreme
- izradu pisanih servisnih postupaka
- konzultantske usluge tijekom nabave, montaže i puštanja u pogon nove opreme


Interventno održavanje

Pod interventnim održavanjem podrazumijevamo servisne zahvate po pozivu korisnika. Ovisno o mjestu i vrsti postrojenja te vrsti kvara, jamčimo početak zahvata u intervalu od 3 do 48 sati po pozivu. Točan rok navodi se u ugovoru.


Poslovi interventnog održavanja obuhvaćaju:

- pravovremeni dolazak na mjesto kvara
- analizu kvara
- pomoć pri nabavi rezervnih dijelova ako ih korisnik nema na skladištu
- otklanjanje kvara
- puštanje uređaja ili postrojenja u pogon


Korisnici održavanja mogu kvar prijaviti i putem naše web stranice za prijavu kvara. Izvan radnog vremena na raspolaganju stoji posebna web stranica za hitne intervencije.



© Exor Systems d.o.o. Mostar